مد , بازی

بازی های جدید و قدیمی به همراه مود بازی ها

مد , بازی

بازی های جدید و قدیمی به همراه مود بازی ها

وبلاگ مدبازی

مد , بازی

ما در سایت مد بازی سعی میکنیم تا بازی ها , مد ها و آموزش هایی مفید را برای شما عزیزان در سایت قرار دهیم و امید وار هستیم که از گردش در سایت ما لذت ببرید.

تبلیغات
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
نویسندگان

بازی Call Of Duty WWI

دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC

Call of Duty WWII beta دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC نسخه Beta

| نسخه Open Beta منتشر شد… |

بازی Call of Duty WWII ساخت این نسخه را تیم Sledgehammer Games بر عهده دارد و قرار است امسال شاهد بازگشت بازی به ریشه‌های خود در جنگ‌جهانی دوم باشیم. تاریخ انتشار بازی Call of Duty: WWII به همراه تریلری که به‌تازگی در جریان استریم زنده معرفی نسخه جدید سری Call of Duty به نمایش درآمده، مشخص شده است.در بخش تک نفره بازی شما در نقش یک سرباز جوان و بی‌تجربه به نام Daniels ظاهر می‌شوید، همچنین بنابر اطلاعات منتشر شده در مرحله‌ای از بازی شما در نقش یک زن ظاهر خواهید شد که در مواضع دفاعی کشور فرانسه مشغول نبرد می‌باشد.


sh overview دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC نسخه Beta

معرفی کامل بخش چندنفره بازی قرار است در ماه ژوئن در رویداد E3 امسال انجام شود و در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی در رابطه با این بخش از سوی سازندگان با ما به اشتراک گذاشته شده است. در حالت co-op بازی تنها موردی که از آن رونمایی شده این است که با یک داستان جدید روبرو خواهیم بود. شرکت اکتیویژن بصورت رسمی وجود نسخه آزمایشی برای عنوان Call Of Duty: WW2 پیش از انتشار بازی را تایید کرده اما هنوز تاریخ آغاز این نسخه آزمایشی مشخص نشده است. در خبر مهم دیگر وجود بازیگر فیلم Transformers، آقای Josh Duhamel در بازی Call Of Duty: WW2 نیز تایید شده است.

در بخش چندنفره بازی Call of Duty: WWII شاهد وجود بخش social space می‌باشیم که شباهت زیادی به Tower بازی Destiny دارد.

در حال حاضر جزییات اندکی در رابطه با بخش چندنفره بازی در دسترس ما قرار گرفته است. قسمت جدیدی که در این بخش به سری Call Of Duty اضافه خواهد شد، وجود Headquarters می‌باشد. در بخش Headquarters بازیبازان می‌توانند کارهایی مانند بررسی وضعیت خود را انجام دهند و در صورت دریافت پاداش از این قسمت از پاداش‌ها بهره مند شوند، هنوز مشخص نشده است که این جوایز دقیقا شامل چه آیتم‌ها و مواردی می‌شود اما به‌نظر می‌رسد که بخش Headquarters در خارج از منوی بخش چندنفره بازی قرار خواهد گرفت.

ss 3747dd3d113fef107d52eb062db8d3672d49ccac.1920x1080 1024x501 دانلود بازی Call of Duty WWII برای PC نسخه Beta

هنگامی که بسیاری از بازی‌ها مثل Mass Effect: Andromeda و Star Wars: Battlefront II از ارائه Season Pass فاصله گرفته‌اند، اکتیویژن به فکر انتشار Season Pass است و این حرکت ممکن است انتقادات بازیکنان را برانگیزد. باید دید که اکتیویژن چه ویژگی‌هایی را برای ارائه در قالب Season Pass در نظر گرفته است.

در خبری دیگر اعلام شده است که یک حالت جدید با نام War Mode در بخش چندنفره بازی Call Of Duty: WW2 قرار خواهد گرفت. در این حالت بازیبازان در میان جنگ‌های جهانی دوم ظاهر می‌شوند و هدف اصلی تمرکز بر روی مواضع و مهمات کلیدی حریفان می‌باشد، همچنین در این حالت شما می‌توانید کلاس موردعلاقه خود را در نبرد انتخاب کنید، دو کلاس Infantry و Armored برای بازیبازان تابدین جای کار معرفی شده است.

 

  • مهیار خانبلوکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مد بازی